neděle 10. července 2016

Nudíte se v práci? Kupte si medvídka mývala..

Mám jeden poznatek pro všechny, kdo chtějí zabít nudu v práci – nuda se zabít nedá!
                Jakmile se budete v práci nudit, určitě dřív nebo později zabrousíte na internet a budete hledat podobná slovní spojení: „jak zabít nudu v práci“; „mám vše hotové a nudím se v práci“; „co dělat v práci“ atd. 
                Ve většině článků, které rozkliknete najdete zaručené rady, které nejenže vám budou k ničemu, ale navíc vás pobaví a rozčílí v jednom. „Udělejte si z práce bojovou hru. Sepište si úkoly a pak je seřaďte podle důležitosti. Namotivuje vás, jak je budete postupně plnit.“ Jako vážně? Může mi někdo vysvětlit, jak mně má pomoct, když si napíšu na papír denní úkoly, pokud seznam bude vypadat následovně: 1.Nic 2. Nic 3. Nic 4. Nic??? Když už se v práci nudím, znamená to, že NEMÁM ŽÁDNÉ ÚKOLY!!
             "Vymyslete si nějakou práci." zní další návod. Složky jsem si srovnala včera? No a… prostě je srovnám znova, teď bych mohla místo od A do Z například od Z do A. "Po dobře odvedené práci se pak hlavně pochvalte!" Něco ve stylu: „Holka, seš fakt dobrá, vymyslela sis zbytečnou práci a odvedla jsi ji skvěle!“
               Další rada je ještě lepší. „Soustřeďte se na detaily. Nikdo nebude umět srovnat dokument ve scanneru jako vy.“ Myslím, že když se v kanceláři zničehonic zvednu a budu hodinu rovnat papíry v kopírce, tak se moje kolegyně za a) se mnou přestane bavit a za b) bude si myslet, že mám obsedantně kompulzivní poruchu.
               V každém z těch užitečných článků se dočtete také následující: „Myslete pozitivně.“ Chcete vědět, jak na to? Hlavně to NEZADÁVEJTE do googlu!!! Nejúčinnější trik všech guru na to, jak myslet pozitivně je totiž následující: NEMYSLETE NEGATIVNĚ! WTF? Pokud máte alespoň základní znalosti cizích slov, tak jistě chápete, že myslet pozitivně znamená nemyslet negativně.
               Nad nudou v práci se prostě nedá úplně vyhrát, ale mám jeden recept. Pokud ještě nejste vdaná, plánujte svatbu! Jestli jste, tak třeba křtiny, rodinnou oslavu, dovolenou, koupi domu či auta. Budete si připadat ohromně zaměstnaná a navíc i okolí bude mít pocit, že máte moc práce, až se vám budou klížit oči z toho ťukání do klávesnice. ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat